نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2735
-
الف
+

حدیث فولادوند: حتی اگر حالم بد شد مرا به شفاخانه نبرید

«حدیث فولادوند» بازیگر سینما و تلویزیون ایران به ویروس کرونا مبتلا شد.

به گزارش آی فیلم 2، این روزها متاسفانه در جامعه هنری شاهد ابتلای بازیگران سینما و تلویزیون ایران، افغانستان و جهان به ویروس کرونا هستیم.

بر همین اساس، به تازگی «حدیث فولادوند» بازیگر نقش «فوزیه» در سریال «معمای شاه» به ویروس کرونا مبتلا شده است.

«حدیث فولادوند» درباره ابتلایش به کرونا و روند تداوی اش گفت: خوشبختانه این بیماری ریه‌ هایم را دچار تکلیف نکرده است اما باید روند تداوی ام را طی کنم. اکنون که در حال استفاده از دوا می باشم، بدن درد شدیدی دارم، بو و مزه را متوجه نمی شوم و اشتهایم نیز بسیار کم شده است.

بانو فولادوند گفت: طبق دستور داکتر باید درخانه بمانم و قرنطینه شوم. فعلا در شفاخانه بستری نشدم اما گفته ام که اگر حالم بد شد مرا به شفاخانه نبرید چرا که آلودگی آنجا زیاد است. 

«حدیث فولادوند» متولد 20 جدی(دی)  ۱۳۵۶ هنرپیشه سینما، تلویزیون و تیاتر ایران است. 

وی فعالیت هنری را از کودکی آغاز کرد، به عمر دوازده سالگی زیر نظر «گلاب آدینه» آموزش دید و در نمایش «گل‌های دوستی» روی صحنه رفت. 

«حدیث فولادوند» در سریال تاریخی «معمای شاه» که هم اکنون از شبکه آی فیلم 2 در حال نشر است، نقش «فوزیه» همسر اول «محمدرضا پهلوی» را که اصالتی مصری داشت، بازی کرد.

«سال‌های خاکستری»، «دیوار شیشه‌ای»، «معصومیت از دست رفته» ، «باغ بلور» ، «معما» ،«سال های مشروطه»، «تبریز در مه» و «مختارنامه» از دیگر سریال هایی است که وی در آن ها ایفای نقش کرده است. 

بیشتر بخوانید: 

تماشای آنلاین سریال «معمای شاه»   

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر